Euro-Eastin verkkokaupan yleiset toimitus- ja maksuehdot päivitetty 18.2.2025
Euro-East Oy 1034816-6 myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille kaikkialle Manner-Suomeen. Emme toimita verkkokaupan tilauksia Ahvenanmaan postinumeroihin. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: asiakaspalvelu@euro-east.fi
Puhelin: +358 20 792 0290
Postiosoite: Ahokylänkatu 7, 20780 Kaarina
Tilaaminen
Euro-East verkkokaupasta voi tilata rekisteröitymättä tai rekisteröitymällä Euro-Eastin asiakkaaksi. Tilauksen tekeminen ja maksaminen tapahtuu suojatussa SSL-yhteydessä pankin tai maksuntarjoajan palvelussa, jotta asiointi verkkokaupassa olisi asiakkaalle mahdollisimman turvallista. Tietoturvan takaamiseksi verkkokaupan asiakaspalvelu ei voi vastaanottaa tai käsitellä maksutietoja puhelimitse tai sähköpostitse, joten tilaus tulee tehdä henkilökohtaisesti verkkokaupassa osoitteessa www.euro-east.fi/kauppa. Euro-East verkkokauppa käyttää evästeitä. Kaikista onnistuneista tilauksista saa tilausvahvistuksen annettuun sähköpostiosoitteeseen.
Hinnat
Tuotteiden voimassaolevat hinnat on ilmoitettu verkkosivuilla. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Tilauksen loppuvaiheessa lisätään tilauksen loppusummaan valitun toimitustavan kulut. Euro-East Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Euro-Eastilla on oikeus peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus, jos hintatieto tai saatavuus verkkokaupassa on teknisen tai muun ongelman takia virheellinen.
Maksaminen
Voit maksaa suoraan verkkopankista, luottokortilla tai laskulla/osamaksulla.
Maksu tapahtuu salatussa yhteydessä.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana toimii Viva Payment Services S.A. Suomen sivuliike (3125989-1). Viva Payment Services kautta maksat korteilla, laskulla ja Trustlyn kautta verkkopankeilla. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Viva Payments A.S. Suomen sivuliike, y-tunnus: 3125989-1
Käenkuja 3 A, 5. krs. 00500 Helsinki, Puhelin: +358942457454, www.vivawallet.com
Maksutavat
Viva wallet -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, , Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit
Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-4 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle asiakaspalvelu@euro-east.fi. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle Postille/PostNordille.
Posti/PostNord Postipaketti
Tilaus toimitetaan Postin tai PostNordin lähimpään noutopisteeseen. Noutopisteet sijaitsevat myymälöissä, marketeissa ja kioskeissa. Euro-East pidättää oikeuden käyttää joko Postia tai PostNordia. Noutopiste valikoituu verkkokaupassa tilaajan toimitusosoitteen perusteella. Mikäli noutopiste on ruuhkaantunut, voidaan tilaus toimittaa toiseen lähellä olevaan noutopisteeseen.
Euro-East lähettää seurantatunnuksen tilaajan ilmoittamaan sähköpostiin, kun tilaus on lähdössä matkaan. Paketin kulkua voi seurata Postin/PostNordin Lähetysten seuranta -palvelun kautta. Posti/PostNord lähettää saapumisilmoituksen joko tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tilauksen voi noutaa saapumisilmoituksen tai lähetystunnuksen avulla. Noutajan on aina todistettava henkilöllisyytensä noudon yhteydessä. Paketin voi noutaa myös toinen henkilö lähetystunnuksella ja omalla henkilöllisyystodistuksella. Toimitus ma-pe klo 19 mennessä.
Tilauksia säilytetään korkeintaan 7 vuorokautta.
Tarkempaa tietoa toimituksesta PostNordin palvelupisteeseen
Arvioitu toimitusaika 1–4 arkipäivää. Voit seurata toimitusta PostNord-sovelluksessa ja verkkosivuilla. Pakettisi toimitetaan PostNordin palvelupisteeseen. Saat tulevasta toimituksesta ilmoituksen sovelluksella, tekstiviestillä tai sähköpostitse, kun paketti on noudettavissa. Lähetystä noutavan tulee esittää saapumisilmoituksessa oleva PIN-koodi. Katso lähin PostNord -noutopisteesi tästä. Ota yhteyttä PostNordin asiakaspalveluun tästä.
PostNord kotiinkuljetus/kotipaketti
Kotiinkuljetus arkisin klo 8–21 valitsemanasi toimitusajankohtana. Suurimmissa kaupungeissa reaaliaikaisesti seurattavat toimitukset myös iltaisin. Arvioitu toimitusaika 1–4 arkipäivää. Muokkaa toimitusta sinulle sopivammaksi PostNord-sovelluksessa. PostNord toimittaa paketin ovellesi sovittuna ajankohtana antamaasi osoitteeseen arkisin klo 8–21 riippuen toimitusalueesta. Saat tulevasta toimituksesta ilmoituksen sovelluksella, tekstiviestillä tai sähköpostitse. Ilmoituksessa olevan linkin kautta voit muuttaa toimituspaikkaa tai antaa luvan jättää toimituksen oven taakse, jos et ole kotona toimitusajankohtana. Lisäksi voit täyttää lisätietoja, kuten ovikoodin, tai muuttaa kotiinkuljetuksen noutopistetoimitukseksi. Ota yhteyttä PostNordin asiakaspalveluun tästä.
Paketin noutamatta jättäminen
Huomioithan, että paketin noutamatta jättäminen Postista/PostNord-pisteestä ei ole asiakaspalautus. Mikäli paketin jättää noutamatta ja Posti/PostNord palauttaa sen meille, perimme 15€ palautuskuluja.
Nouto Euro-Eastin varastolta
Tilaus voidaan noutaa Euro-Eastin varastolta. Euro-East lähettää ilmoituksen sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun tilaus on valmis noudettavaksi. Noutotilaukset käsitellään vuorokauden kuluessa tilauksesta (arkisin klo 8.30-16.00). Henkilöllisyys todennetaan ennalta maksettua tilausta noudettaessa. Ota mukaan viranomaisen myöntämä passi, ajokortti tai henkilökortti. Tilaus on noudettavissa toimiston aukioloaikojen mukaisesti (arkisin klo 8.30-16.00). Tilaus tulee noutaa 7 päivän kuluessa ilmoituksen saapumisesta.
Noutotilauksen voi noutaa myös toinen henkilö valtakirjalla ja viranomaisen myöntämällä passilla, ajokortilla tai henkilökortilla.
Toimitusmaksut
Nouto Euro-Eastilta 0 € |
Posti/PostNord SmartPost 6,98 € (yli 30kg 13,96€) |
Posti/PostNord Noutopiste 6,98 € (yli 30kg 13,96€) |
Posti/PostNord Kotiinkuljetus 13,05 € (yli 30kg 26,10€) |
Veloitukseton toimitus
Veloitukseton toimitus koskee yli 50 € arvoisia tilauksia, jotka ovat koon ja painon puolesta mahdollisia toimittaa pakettiautomaattiin tai noutopisteeseen. Veloitukseton toimitus ei koske kotiinkuljetusta.
Peruutusoikeus, palautukset ja reklamaatiot
Käsittelemme tilaukset mahdollisimman pian tilausvahvistuksen jälkeen, jotta saat tilauksen mahdollisimman nopeasti perille. Tämän vuoksi emme voi tehdä muutoksia tilaukseesi sen jälkeen kun olet vahvistanut tilauksen.
Yksityisasiakkaana sinulla on 14 vuorokauden palautusoikeus siitä päivästä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Kuluttajansuojalain mukaan palautusoikeus koskee myyntikelpoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Kuluttajansuojalain luvun 6 mukaan palautusoikeus ei koske elintarvikkeita, mikäli niiden toimituspakkaus on avattu.
Jos haluat palauttaa tuotteen, on sinun ilmoitettava siitä Euro-Eastille sähköpostitse 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Muista ilmoittaa yhteystietosi ja tilausnumerosi palautusilmoitusta tehdessäsi.
Kaikkien palautettavien tuotteiden pakkausten (myös kuljetuspakkausten) on oltava täysin avaamattomia.
Asiakkaana sinä vastaat palautuksen toimituskustannuksista sekä siitä, että tuote saapuu Euro-East:ille vahingoittumattomana. Joten pakkaathan tuotteen niin, että tuote ei vahingoitu kuljetuksen aikana.
Tuote on lähetettävä Euro-Eastille 14 vuorokauden kuluessa peruutusilmoituksen tekemisestä.
Tuotteet on palautettava seuraavaan osoitteeseen:
Euro-East Oy
Ahokylänkatu 7,
20780 Kaarina, Finland
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@euro-east.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Tietosuoja
euro-east.fi/verkkokauppa pyrkii suojaamaan käyttäjän ja asiakkaan yksityisyyttä ja on sitoutunut noudattamaan tietoturvaselosteen mukaisia keinoja tiedon säilyttämiseksi ja suojaamiseksi. Tietoa käytetään vain palvelun tarjoamiseksi, sekä sen laadun takaamiseksi ja parantamiseksi. Tilatessaan asiakas myöntää Euro-East Oy:lle oikeuden käsitellä tilaukseen liittyvää tietoa palvelun tarjoamiseksi.
Tilauksen jälkeinen palautekysely
Asiakkaalle saatetaan lähettää tilauksen jälkeen palautekysely tai tuotearvostelukutsu. Kysely lähetetään tilauksella käytettyyn sähköpostiin. Kyselyn avulla kerätään tietoa tuotevalikoiman ja palvelun kehittämiseksi.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.